0 Item(s) zł 0.00

Nie masz produktów w koszyku.

Podsuma: 0,00 zł

Gadżety dla branży kosmetycznej - z nadrukiem

Gadżety dla branży kosmetycznej - z nadrukiem

Dlaczego gadżety reklamowe mogą przynieść korzyść właścicielom salonów kosmetycznych?

Grup odbiorców gadżetów reklamowych może być co najmniej kilka: klientki (klienci) salonów, ich pracownicy lub dostawcy kosmetyków, akcesoriów kosmetycznych czy sprzętu.

Klientka może otrzymać drobny upominek po wykonanej usłudze np. z okazji zbliżających się świąt lub w formie podziękowania, że to ten konkretny salon wybrała. Można też dodać znaczenia takiemu prezentowi, argumentując jego wręczenie docenieniem, iż dana osoba jest jedną z najlepszych klientek. Na pewno spotka się to z uśmiechem na jej twarzy, osoba taka poczuje się doceniona i zauważona. Dzięki temu jest szansa, że zostanie klientką na dłużej, a nawet będzie przychodziła regularnie. A o to właśnie chodzi. Jednocześnie klientka używając otrzymanego podarunku, pozwala mu być zauważonym przez inne, spotykające się z nią osoby. Z pewnością np. piękny organizer dostrzegą inne kobiety, co może wywołać dyskusję na temat salonu, rozpowszechniając pozytywne opinie na jego temat.


Kogo można obdarować gadżetami?

Gadżety reklamowe warto też podarować pracownikom salonu, np. na powitanie kogoś w załodze lub zakończenie roku kalendarzowego. Obdarowany pracownik poczuje się ważny i doceniony, sprawi, że będzie bardziej utożsamiał się z firmą i starał się sprostać stawianym mu wymaganiom. Z pewnością pomoże to zbudować więź z pracodawcą i da motywację do sumiennej pracy. Niejednokrotnie będzie też powodem dumy, że jest się zatrudnionym w renomowanym salonie kosmetycznym.

Gadżety reklamowe można też podarować kontrahentom firmy za owocną współpracę. Wydawać by się mogło, że to np. dostawca profesjonalnych kosmetyków powinien raczej dawać gratyfikację właścicielowi salonu za to, że czerpie zyski z współpracy z nim. A co, jeśli dzięki małemu podarunkowi, będzie miał motywację dać rabat na następną dostawę lub gratisowo przekazać jakąś partię towaru?! Będzie to niewątpliwa korzyść dla właściciela salonu. Jednocześnie taki dostawca, mając styczność z wieloma innymi osobami, poprzez używanie otrzymanego gadżetu, będzie chodzącą reklamą salonu. Z pewnością wpłynie to też na ocieplenie relacji biznesowych.

Dlatego zawsze warto wykorzystać gadżety reklamowe jako specyficzną formę działania marketingowego. Jest to zawsze opłacalne dla firmy, ponieważ buduje jej profesjonalny wizerunek i wzbudza zaufanie.

Swipe to the left