Gadżety dla branży kosmetycznej - z nadrukiem - SpiroPrint

Gadżety dla branży kosmetycznej

Grup odbiorców gadżetów reklamowych może być co najmniej kilka: klientki (klienci) salonów, ich pracownicy lub dostawcy kosmetyków, akcesoriów kosmetycznych czy sprzętu.

Klientka może otrzymać drobny upominek po wykonanej usłudze np. z okazji zbliżających się świąt lub w formie podziękowania, że to ten konkretny salon wybrała. Można też dodać znaczenia takiemu prezentowi, argumentując jego wręczenie docenieniem, iż dana osoba jest jedną z najlepszych klientek. Na pewno spotka się to z uśmiechem na jej twarzy, osoba taka poczuje się doceniona i zauważona. Dzięki temu jest szansa, że zostanie klientką na dłużej, a nawet będzie przychodziła regularnie. A o to właśnie chodzi. Jednocześnie klientka używając otrzymanego podarunku, pozwala mu być zauważonym przez inne, spotykające się z nią osoby. Z pewnością np. piękny organizer dostrzegą inne kobiety, co może wywołać dyskusję na temat salonu, rozpowszechniając pozytywne opinie na jego temat.

Kogo można obdarować gadżetami?

Gadżety reklamowe warto też podarować pracownikom salonu, np. na powitanie kogoś w załodze lub zakończenie roku kalendarzowego. Obdarowany pracownik poczuje się ważny i doceniony, sprawi, że będzie bardziej utożsamiał się z firmą i starał się sprostać stawianym mu wymaganiom. Z pewnością pomoże to zbudować więź z pracodawcą i da motywację do sumiennej pracy. Niejednokrotnie będzie też powodem dumy, że jest się zatrudnionym w renomowanym salonie kosmetycznym.

Gadżety reklamowe można też podarować kontrahentom firmy za owocną współpracę. Wydawać by się mogło, że to np. dostawca profesjonalnych kosmetyków powinien raczej dawać gratyfikację właścicielowi salonu za to, że czerpie zyski z współpracy z nim. A co, jeśli dzięki małemu podarunkowi, będzie miał motywację dać rabat na następną dostawę lub gratisowo przekazać jakąś partię towaru?! Będzie to niewątpliwa korzyść dla właściciela salonu. Jednocześnie taki dostawca, mając styczność z wieloma innymi osobami, poprzez używanie otrzymanego gadżetu, będzie chodzącą reklamą salonu. Z pewnością wpłynie to też na ocieplenie relacji biznesowych.

Dlatego zawsze warto wykorzystać gadżety reklamowe jako specyficzną formę działania marketingowego. Jest to zawsze opłacalne dla firmy, ponieważ buduje jej profesjonalny wizerunek i wzbudza zaufanie.

Nie istnieje taka branża, w której nie sprawdziłby się dobry i przemyślany gadżet reklamowy. To nie tylko gest dobrej woli ze strony firmy czy zachęta, ale również możliwość wyrażenia prostego podziękowania za skorzystanie z oferty czy usługi.

W naszej ofercie można znaleźć całą paletę różnorodnych gadżetów reklamowych kosmetycznych, wykorzystywanych powszechnie w gabinetach zabiegowych, klinikach piękna, strefach SPA i wszystkich innych miejscach związanych bezpośrednio z kosmetologią.

Gadżety kosmetyczne w naszej ofercie

Siła dobrego upominku tkwi w jego prostocie oraz w jego doskonałej jakości – tylko taki gadżet kosmetyczny będzie towarzyszył kobiecie w jej codziennych sprawach. Dlatego poszukując ciekawych pomysłów stawiamy na rozwiązania maksymalnie proste, praktyczne, a jednocześnie zawsze wzbudzające radość na twarzy klientki.

Wśród naszych propozycji znalazły się pomadki ochronne w kolorowych opakowaniach z widocznym logo firmy. To jeden z tych niewielkich i jednocześnie uniwersalnych kosmetyków, które można znaleźć w każdej kobiecej torebce. Ich kieszonkowy rozmiar oraz estetyczne opakowanie od razu rzucają się w oczy – marka kosmetyków zawsze jest tym, co interesuje drugą stronę najbardziej. W tym wypadku na pierwszy plan wysuwa się logo firmy, która taki podarunek wręcza. Wśród praktycznych i chętnie widzianych gadżetów kosmetycznych z logo wymienia się ekologiczne lusterka... ze słomy pszenicznej oraz kieszonkowe wersje szczotek do włosów, nieraz ratujące wizerunek czy wieczór w kryzysowych sytuacjach. Hitem są również do złudzenia przypominające szminkę długopisy, które zapewne niejednemu narobią nadziei, kiedy kobieta zacznie nimi wypisywać telegram na serwetce.

Gwarantujemy, że dobry upominkowy gadżet nie musi być ani duży, ani kosztowny, żeby sprawił radość obdarowanej kobiecie i zwrócił na siebie pożądaną uwagę.

Czy warto inwestować w gadżety kosmetyczne?

Inwestowanie w fajne gadżety kosmetyczne jest jednoznaczne z inwestowaniem w rozwijanie marki i oswajaniem brandu, pokazywaniem się od najlepszej możliwej strony. Niewymuszone, spontaniczne podarunki szczególnie w oczach kobiet uchodzą za ten rodzaj niespodzianek, które przyjmowane są zawsze z uśmiechem i zadowoleniem. Obecnie budowanie godnej zaufania marki, która wie, jak walczyć o swoich klientów, to podstawa, żeby zaistnieć na rynku i umieć się wyróżnić z tłumu. To także sposób na nawiązanie bliższych, przyjacielskich relacji z nowymi klientami oraz wyrażenie wdzięczności za lojalność stałych klientów. To możliwość pozostawienia konkurencji krok za sobą.

Firma może w ten sposób wyrazić swoją ideologię i nadążanie za obowiązującymi trendami. Jeśli ekologia leży w kręgu jej zainteresowania, warto to pokazać światu właśnie za pomocą ekologicznych i sprytnych gadżetów reklamowych kosmetycznych, jak lusterko wyprodukowane z biodegradowalnych, naturalnych surowców.

Jeszcze z innej strony ujmując ten temat, każdy, nawet najskromniejszy gadżet, jest rodzajem bezpośredniej reklamy, przekazywanej w formie niejako rekomendacji szerszemu gronu odbiorców. Jeśli kształt oraz funkcjonalność gadżetu kosmetycznego będą trafione, staną się nieodłącznym elementem wyposażenia damskiej torebki, a ta, jak wiadomo, podąża za swoją właścicielką wszędzie – jak cień.

Komu i kiedy wręczać fajne gadżety kosmetyczne?

W pierwszej kolejności wszelkie drobne firmowe upominki wręczane są klientkom korzystającym z usług salonu czy sklepu po raz pierwszy lub stałym, lojalnym, zawsze powracającym z dobrym słowem i pochlebną opinią. To dla nich w pierwszej kolejności przygotowywane są nasze najlepsze gadżety kosmetyczne z logo. Mogą być one formą podziękowania czy zaproszeniem do skorzystania z oferty po raz kolejny. To także świetny sposób na wypromowanie swojej działalności w szerszym gronie odbiorców. Niewielkie upominki sprawdzają się też podczas otwarcia nowych punktów, akcji promocyjnych związanych z wprowadzeniem do cennika nowej usługi czy produktu lub wraz z nastaniem końca roku kalendarzowego.

Nie można jednak zapominać i o tych, którzy są zawsze na pierwszej linii frontu w pracy z klientem i od których najbardziej zależy dobre imię firmy. Faje gadżety kosmetyczne powinny zawsze w równym stopniu wędrować do rąk zespołu jako rodzaj podziękowania za dotychczasowy wkład w działalność zakładu, jego ciągły rozwój i poszerzanie horyzontów.

Gwarantujemy, że nasze upominki z firmowym logo są uniwersalne i praktyczne, wykonane ze świetnej jakości materiałów, a swoją rolę odgrywają zawsze oscarowo.