Gadżety dla hoteli - czy są przydatne?

Gadżety dla hoteli

Gadżety reklamowe to jedna z najdłużej funkcjonujących form reklamy. Nietrudno zidentyfikować jej początki wywodzące się z tradycji obdarowywania, szczególnie tego sformalizowanego, gdzie podarunki miały podnosić prestiż zarówno obdarowanego jak i obdarowującego. Gadżety reklamowe spełniają jedno zasadnicze zadanie - budują wizerunek firmy czy instytucji w oczach klientów, gości, kontrahentów czy partnerów biznesowych. W dobie uprzemysłowienia gadżetów okazało się, że ich zindywidualizowany charakter oddziałuje często silniej na odbiorcę niż zmasowana reklama trafiająca do bezimiennego klienta.

Jest 8 produktów.

Sieci hotelowe, a nawet nieduże, niezależne obiekty hotelowe czy pensjonaty to tego rodzaju przedsiębiorstwa, które zaczęły komunikować się z klientem za pomocą gadżetów na długo zanim trafiły one do szerokiej branży reklamowej. Kadra zarządzająca hotelem szybko zaakceptowała fakt, że nawet drobny gadżet reklamowy, który w hotelu może pełnić jednocześnie funkcję użytkową, buduje pozytywne relacje z gościem, rozpoznawalność danej marki, zaufanie do niej i lojalność.

Gadżety dla hoteli - dlaczego są ważne?

Dobrą praktyką promocyjną w przypadku hoteli jest stałe przypominanie gościom, gdzie nocują. Szyld reklamowy na elewacji czy elementy identyfikacji w lobby hotelowym to zdecydowanie za mało, szczególnie dla tych gości, którzy często podróżują. Zgodnie ze sztuką promocji gość hotelowy ani na chwilę nie powinien zapomnieć w jakim hotelu się znajduje. Funkcję utrzymania uwagi realizują wszelkie stałe elementy, ale też elementy ruchome, drobne często gadżety dla hoteli rozłożone równo na wszystkich ścieżkach komunikacyjnych. Ważną rolę identyfikującą spełniają wszelkie gadżety łazienkowe, ręczniki z emblematem hotelu, podróżne akcesoria higieniczne, szczoteczki podróżne czy piękne opakowania środków czystości.

W hotelowym pokoju sprawdzą się notesy ekologiczne z długopisem czy ołówkiem, wszelkie otwieracze do butelek, podkładki korkowe, czy teczki ofertowe w hotelach dla branży MICE. Wszystkie te przedmioty pełnią jednocześnie rolę użytkową, a część z nich z pewnością nie zostanie zdublowana przez klienta. Klient przyzwyczajony do systemu hotelowych gadżetów doskonale rozumie, że niektóre z tych przedmiotów może nie tylko użytkować, ale i zabrać ze sobą do używania podczas pobytu, w podróży i w domu. To obopólne zrozumienie zdecydowanie przedłuża okres obcowania z marką, pogłębia i utrwala funkcjonowanie marki w świadomości gościa hotelowego. To szalenie ważna funkcja, szczególnie dla sieci hotelowych, gadżety hotelowe w domu przypomną gościowi jak bardzo był zadowolony z pobytu w hotelu dokładnie w momencie, gdy będzie on planował kolejną podróż.

Potwierdzona skuteczność

Ocena skuteczności działań reklamowych w postaci identyfikacji na gadżetach reklamowych zostaje potwierdzona w branży reklamowej na poziomie ponad 70%. Ta wysoka wartość powoduje, że aktualnie ponad 80% firm korzysta nieprzerwanie z tego rodzaju promocji wizerunkowej. Fakt ten dodatkowo podkreśla działanie psychologiczne gadżetów w relacjach z klientem i gościem hotelowym oraz budowaniu pozytywnego wizerunku brandu w oczach gościa.

Jakie gadżety hotelowe mogą się Wam przydać?

W hotelu wbrew pozorom występuje znaczna część produktów z naszej oferty. Oczywiście nie każdy z nich jest koniecznością, ale spersonalizowane gadżety hotelowe z pewnością pozytywnie wpływają na wizerunek Twojego biznesu. Przechodząc jednak do sedna, znaczna część, czyli które z gadżetów? Śmiało możemy tutaj wymienić długopisy reklamowe, produkt chyba najbardziej kojarzony z gadżetami reklamowymi. Obok niego możemy wymienić notesy z logo hotelu, bo w hotelu zawsze znajdzie się coś do zanotowania. W samym pokoju na gościa mogą czekać kubki firmowe, ręczniki z haftowanym logo, czy podróżna szczoteczka w razie gdyby klient zapomniał swojej.

Które gadżety hotelowe cieszą się największą popularnością?

Będąc w hotelu pewnie niejednokrotnie zauważyłeś drobne gadżety, na których widniało logo lub nazwa hotelu. W ten sposób ośrodki chcą zadbać o swoich gości, nieco ich rozpieścić, a do tego przypomnieć im, albo utrwalić w ich pamięci, w jakim miejscu się znajdują. Być może poskutkuje to w przyszłości tym, że ponownie wrócą do tego miejsca lub polecą je znajomym czy rodzinie? W przypadku gadżetów, które najczęściej pojawiają się w hotelach można wyróżnić ręczniki hotelowe. To zdaje się być podstawowym, a zarazem niezbędnym wyposażeniem każdego takiego miejsca. Poza tym ręczniki, coraz częściej stają się gadżetem reklamowym. Wystarczy dodać do nich logo hotelu i gotowe. Klienci z pewnością będą zadowoleni z takiego podarunku. W niektórych hotelach poza ręcznikami pojawiają się też szlafroki czy klapki. To genialne połączenie, które wraz z dużym i małym ręcznikiem stanowi idealny zestaw łazienkowy niezbędny każdemu.

Dostosuj gadżet do okoliczności i możliwości

Warto jest kupować czy promować przemyślane gadżety. W przypadku hotelu, który posiada pokoje z balkonami, czy tarasami lub posiada ogródek zewnętrzny, albo bar, menedżer czy właściciel mógłby pomyśleć o takich gadżetach hotelowych jak leżaki. Znajdziesz je w naszym sklepie internetowym. Są niesamowicie wygodne, a gdy już się w nich rozsiądziesz, możesz przepaść na kilka godzin. Nadruk widoczny jest na siedzisku i z pewnością nie umknie uwadze gości hotelowych. W przypadku restauracji hotelowych mogą sprawdzić się również kubki reklamowe, czy filiżanki, a nawet kufle. Pamiętaj, że na gadżetach nie muszą być zamieszczane całe i pełne nazwy hoteli. Zamiast tego można posłużyć się subtelnym i miłym dla oko logo. W końcu to również bardzo ważny znak, z którym klienci powinni się opatrzeć, by kojarzyć dzięki niemu hotel czy pensjonat. Wisienką na torcie mogą okazać się podkładki pod kubki czy kufle, na których oczywiście też może znaleźć się nadruk.

Jakie upominki wybierają hotele w Polsce?

Okazuje się, że dość istotną kwestią jest również dopasowanie i personalizowanie gadżetów hotelowych do ich profili. Hotele, które stawiają przede wszystkim na organizację konferencji, czy te dla których najważniejsze są wakacyjne turnusy z dziećmi, albo hotele SPA, każdy z nich będzie stawiał na zupełnie inne gadżety reklamowe. Podobnie jak inne potrzeby promocji mają ośrodki miejskie, a inne rodzinne. Liczy się też położenie hotelu. Te zlokalizowane nad morzem mają inny asortyment gadżetów niż te położone w górach. Przede wszystkim chodzi o to, aby nie stawiały one tylko na ogół, ale posiadały przedmioty reklamowe, które są spersonalizowane właśnie pod swój profil. Dla przykładu, w hotelach wakacyjnych dobrze, aby pojawiły się parasole, a jeszcze lepiej, kiedy będą to parasole reklamowe. Jadąc na wakacje każdy liczy na to, że pogoda będzie ładna. Raczej nie przygotowuje się na deszcz. Gdy na miejscu okaże się, że jest inaczej, miło będzie, gdy hotel zadba o tak drobną rzecz, jak właśnie parasol. Kolejnym ciekawym pomysłem na gadżet reklamowy mogą okazać się czapki z daszkiem czy okulary przeciwsłoneczne.

Gadżety dla hoteli rodzinnych i konferencyjnych

W tym przypadku pojawią się ogromna różnica między tym, jak powinny wyglądać gadżety reklamowe dla tych dwóch hoteli. Bowiem każdy z nich gotowy jest na podjęcie zupełnie innych gości. Hotele rodzinne cenią sobie pobyty z dziećmi, zarówno tymi młodszymi, jak i starszymi. W takich miejscach często pojawiają się animatorzy, którzy chcą zagwarantować pociechom rozrywkę, a rodzicom chwile odpoczynku. Tutaj miło będzie pochwalić się takimi gadżetami hotelowymi, które spodobają się przede wszystkim dzieciom. Mowa chociażby o balonach. Na naszej stronie kupisz również mały, a jak lubiany przez maluchy przedmiot, jakim jest pluszowy miś. Z kolei w hotelach konferencyjnych powinno się postawić na zupełnie inne gadżety reklamowe. Te hotele specjalizują się w organizacji różnych eventów biznesowych i nastawiają na goszczenie dorosłych ludzi. W tych miejscach uwagę gości skupia się za pomocą długopisów reklamowych, notesów, notatników, pendrive'ów czy powerbanków.