Notesy reklamowe z nadrukiem, notatniki firmowe z długopisem

Notesy reklamowe

Nawet dobrze wyćwiczona pamięć jest ulotna. Z czasem nawet najważniejsze szczegóły umykają, dlatego wszystko to, co istotne warto gdzieś zapisać. Pierwsze co przychodzi na myśl, to notes. W dobie wszechobecnej cyfryzacji ta forma naszej „podręcznej pamięci” nie traci na aktualności i funkcjonalności. Produkt ten niejedno ma imię. Każdy znajdzie dla siebie odpowiedni notatnik – do pracy, szkoły, dla swoich prywatnych celów. Notes nadaje się świetnie na prezent, gadżet reklamowy. Nasza firma oferuje Państwu duży wybór notatników reklamowych, które pomogą w zapanowaniu nad wszystkimi najważniejszymi rzeczami do wykonania. Oprócz tej podstawowej funkcji są też, jak sama nazwa wskazuje, świetnym nośnikiem reklamy. Notatnik firmowy to już nieodłączny element każdego pracownika biurowego i nie tylko. Jest też świetnym gratisem i gadżetem, który sprawdza się jako mały upominek przed rozpoczęciem nowego roku. Rodzaj notatników reklamowych można dobrać w zależności od potrzeb, charakteru pracy, przedsiębiorstwa, czy okazji. Do Państwa należy wybór rodzaju, rozmiaru, koloru, a także sposobu spersonalizowania tego produktu za pomocą nadruku. Wystarczy przesłać nam swoje logo, znak graficzny bądź inny projekt, a umieścimy go na okładce notatnika reklamowego, który Państwo zamówicie w pakiecie. A może on zawierać notesy firmowe z nadrukiem i z dużą liczbą karteczek, w opakowaniach zarówno z ekologicznej tektury, jak i kolorowego plastiku. Bardzo wytrzymała konstrukcja oraz poręczne formaty sprawiają, że notes łatwo zabrać ze sobą i mieć go zawsze blisko siebie. Zatem praktyczność i estetyka w jednym. Notatnik firmowy powinien spełniać ten warunek, bo oprócz tego, że ułatwia organizację pracy, to świadczy o firmie i jego pracownikach.

Jest 10 produktów.


W komplecie z notesem bardzo często występuje również dopasowany stylistycznie długopis, co jest idealną opcją, bo te dwa elementy z natury dobrze ze sobą współgrają. Taki zestaw może się okazać bardzo miłym upominkiem dla każdego klienta, jak również dla pracowników danej firmy. Przykładem może być notes reklamowy Eco z długopisem. Forma minimalistyczna, rozmiar niewielki, ale notes wyposażony jest w gumkę, dostępny w 5 kolorach. To idealny dodatek do akcji promocyjnych, na eventach i targach lub poza nimi. Tego typu notatnik reklamowy jest również przez nas oferowany w plastikowej oprawce i obudowie długopisu (notes Case).

Aby notatnik firmowy spełniał do końca swoją funkcję reklamową, dobrze jest podnieść jego atrakcyjność poprzez wykonanie nadruku logo na okładce. Produkt ten wygląda ciekawie i dostojnie. Przystępne ceny notesów reklamowych i ich duży wybór na pewno pozwoli znaleźć taki model, który idealnie nadaje się do Waszych oczekiwań. Szybki czas realizacji, bardzo ciekawe kolory, a także możliwość samodzielnego zaprojektowania nadruku na okładce – to wszystko czeka w naszej ofercie.

Notesy reklamowe z nadrukiem dla Twojej firmy od producenta

Od wielu lat SpiroPrint jest producentem notesów firmowych z nadrukiem. Nasze doświadczenie i zaangażowanie pozwala nam świadczyć usługi z najwyższej półki i takimi też są nasze produkty. O szerokim zastosowaniu notesów firmowych nie trzeba nikogo przekonywać. Tego rodzaju gadżet to po prostu jedna z najbardziej przydatnych rzeczy, jaką powinna posiadać każda osoba pracująca. Gdzie? Nie ma to większego znaczenia, czy zarządzasz eventami, czy pracujesz na budowie, czy zarządzasz firmą. Notatniki reklamowe z nadrukiem w rozmiarach A5, A6 i inne sprawdzą się w każdym przedsiębiorstwie. Każdy z nas ma przecież coś do zanotowania!

Niezwykle dogodną możliwością jest przysłanie nam swojego projektu za pomocą udostępnionej pod opisem produktu makiety – w wersji CorelDraw lub PDF.

Notesy reklamowe z długopisem

Notatniki reklamowe z długopisem, z logo to wariant dla osób, które mają w zwyczaju gubić swoje długopisy. Niejednokrotnie jesteśmy zmuszeni do niezwłocznego spotkania czy też udania się w jakieś miejsce. Nie zawsze mamy czas na to, aby zastanowić się, czy czasem czegoś nie zapomnieliśmy. W takich momentach notesy reklamowe z długopisem sprawdzą się niemal idealnie. Problem z zapomnianym długopisem zniknie Ci z głowy i nie będzie męczyć Cię chwila zakłopotania w momencie, kiedy musisz coś zapisać. A gdy notatnik zapiszesz dość szybko, to długopis będzie Ci służyć dalej.

Bloczki reklamowe z nadrukiem czy notesy reklamowe z logo w twardej oprawie?

Tutaj mocno trzeba byłoby się zastanowić, w jakich warunkach jest Ci dane pracować i co będzie najbardziej komfortowe. W pewnych sytuacjach bloczki reklamowe (czyli te w miękkiej oprawie) są dużo bardziej komfortowe, ponieważ są z reguły mniejszych rozmiarów. Należy jednak wziąć pod uwagę fakt, że są też dużo bardziej podatne na zniszczenie niż notesy firmowe w twardej oprawie. Te zaś nadadzą się zarówno dla kogoś, kto pracuje w terenie, jak i dla tych, którzy komponują dużo większe notatki. Wszystko zależy od gustu i przeznaczenia takiego notesu firmowego.

Nie wolno zapominać, że bloczki reklamowe występują też w wersji z nadrukiem, więc promocja firmy na małych, miękkich notatnikach jest też możliwa, co więcej – równie efektywna co na dużych, twardych egzemplarzach. W niektórych warunkach nawet są bardziej rekomendowane, na pewno są bardzo uniwersalne. Stanowią świetny upominek sam w sobie, jak i dodatek do większego prezentu. Nie warto więc rezygnować z tej formy reklamy.

Rodzaj nadruku na notatnikach i ich cena

Rodzaj i cena będzie uzależniona od wyboru typu notatnika reklamowego, okładki i sposobu naniesienia nadruku. Zależnie od okładki notatników reklamowych stosujemy różne nadruki. Przykładowo notesy o miękkiej oprawie znakowane są za pomocą graweru CO2, ponieważ na takiej powierzchni zwykły nadruk nie byłby trwały. W przypadku notatników firmowych o twardej, tekturowej okładce stosujemy tampodruk, który według nas w tym przypadku sprawdza się najlepiej. Notesy w takiej właśnie oprawie dostaniecie u nas Państwo od 170 zł za 50 sztuk. W przypadku miękkiej oprawy ceny są nieco wyższe i za pakiet 10 sztuk trzeba zapłacić ponad 200 zł.

Jeżeli z nie odpowiada nam nadruk jednokolorowy lub w postaci grawera na miękkiej okładce, to istnieje możliwość zamówienia kolorowego nadruku w systemie CMYK. Wykonujemy go na notatnikach firmowych typu Master UV. Nadruk wielkości 55 × 15 mm na powierzchni okładki 88 × 140 mm daje efekt niewymuszonej elegancji, a zarazem jest widoczny i oryginalny. Notatnik reklamowy to świetny gadżet zawierający 50 kartek między okładką, która może być w kolorach: czarny, czerwony, fioletowy, niebieski, pomarańczowy, różowy, zielony żółty.

Jaki notes reklamowy do akcji promocyjnych będzie najlepszy?

Ciekawą propozycją jest też 80-kartkowy notes reklamowy, którego rozmiary wynoszą 140 × 210 mm, a sam nadruk może mieć wielkość 90 × 180 mm, czyli w większości wypełnia powierzchnię okładki z papieru kraftowego lub kamiennego. Takie duże pole do naniesienia oryginalnej grafiki pozwala na uzyskanie wysokiego efektu estetycznego i marketingowego. Oferujemy te notatniki reklamowe w pakiecie 10 sztuk. Kolory do wyboru to czarny czerwony, niebieski, zielony. Pozostaje tylko przesłać nam odpowiedni projekt nadruku. Nie trzeba ograniczać się do loga.

Podobnymi możliwościami co do grafiki dysponuje nasz produkt o nazwie Neon A5, czyli wymiarach takich samych jak opisany poprzedni notatnik reklamowy z nadrukiem. Różnica tkwi jednak w ilości kartek (192) i tworzywa, z jakiego zrobiona jest okładka (PU, papier). Natomiast kolory – jasny zielony, różowy, pomarańczowy i żółty – są neonowe. Takie notesy z nadrukiem nadają się idealnie na prezent dla potencjalnych kontrahentów – już nawet samą kolorystyką zachęcają do współpracy. Wręczone przy okazji konferencji, targów lub innych imprez okolicznościowych na pewno zapadną w pamięć i będą dobrym impulsem do wspólnych działań.

Możliwości jest więc tyle, co potrzeb i wymagań klienta. Ceny za jakość, którą oferujemy i czas wykonania usługi, nie są wygórowane. Czas wykonania nadruku i dostarczenia zamówienia nie jest również długi, dla tego SpiroPrint cieszy się renomą na rynku i jest gwarancją zadowolenia zamawiających. A tak jest już od wielu lat, gdyż SpiroPrint jest firmą z dość długą tradycją.

Elegancki, a zarazem praktyczny jest notes reklamowy w wymiarze A5 (145 × 205 mm). Nie zajmuje dużo miejsc, jest poręczny i na pewno sprawdzi się jako podarunek. Okładka z materiału skóropodobnego to świetna powierzchnia do wygrawerowania metoda laserową znaku firmowego, widocznego i wyczuwalnego pod palcami. Taki wygląd gadżetu bez wątpienia buduje pozytywnie markę, a jeżeli dodamy do tego opisu zakładkę introligatorską, to produkt objawia się jako ekskluzywny gadżet. Dostępny jest w stonowanych kolorach: niebieskim, granatowym, czerwonym pomarańczowym, zielonym, szarym, czarnym. Pozostaje wybrać jeden z nich i spersonalizować produkt, bo takim będzie notes z własnym nadrukiem.

Ustaliliśmy już, że najlepiej do celów reklamowych sprawdzi się notatnik firmowy z nadrukiem. Czy będzie mniejszego bądź większego rozmiaru, czy okładka będzie z tworzywa skóropodobnego, plastiku, czy papierowa, miękka lub twarda – zawsze notatnik z własnym nadrukiem będzie się dobrze sprawdzał. Znak firmowy widoczny na okładce zostanie długo w pamięci właściciela, gdy ten będzie prawie codziennie na niego spoglądał. Musicie Państwo tylko wybrać model, odpowiednią grafikę, przesłać do nas, a my zajmiemy się już resztą. Korzyści z tego kroku będą oczywiste!

Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania dot. notesów reklamowych (FAQ)

Jaka jest ilość minimalna?
Ilość minimalna w przypadku notesów z nadrukiem to 50 sztuk. Wyjątkiem jest model notesu A5w miękkiej oprawie, który można zamówić już od 10 sztuk.

Czy jest opcja znakowania długopisu, który jest w zestawie z notesem?
Nie. W komplecie znakujemy tylko notes..

Chcę wykonać znakowanie na notesie w więcej niż w 2 kolorach. Jaki model wybrać?
Notes master UV ma możliwość oznakowania w pełnym kolorze.

Chcę nadrukować logo na kartkach notesu. Czy jest to możliwe?
Notesy znakujemy tylko na przodzie lub tyle okładki.

Czy w jednym pakiecie można zamówić kilka projektów?
Nie, na jeden minimalny pakiet przypada jeden projekt.