Smycze reklamowe - tradycyjny produkt reklamowy dla firm

Smycze reklamowe

W grupie najbardziej praktycznych i najchętniej wykorzystywanych gadżetów reklamowych znajdują się firmowe smycze z nadrukami. Wybierane są ze względu na swoją widoczność dla innych – noszone na szyi z identyfikatorami czy do kluczy lub telefonu stają się bardzo wyrazistym, charakterystycznym elementem. Uniwersalne jest też ich przeznaczenie – można je stosować niezależnie od branży, ponieważ pozwala na to ich bogata kolorystyka, zastosowanie dowolnego motywu czy grafiki oraz różnorodnych materiałów.

Jest 28 produktów.


Jak najlepiej wykorzystać potencjał smyczy reklamowych?

Największą zaletą smyczy reklamowych jest powszechność ich zastosowania. Niezależnie od branży będą praktycznym dodatkiem do imprez plenerowych, szkoleń, kongresów, wystaw w galeriach handlowych czy podczas targów. Noszone do identyfikatorów zwracają na siebie uwagę, pozwalają uporządkować grupę uczestników i poprawić ich widoczność wśród innych osób obecnych na wydarzeniach. Materiały, z jakich są wykonane, pozwalają na zastosowanie ich w budynkach oraz w plenerze.

Smycze firmowe z logo będą odpowiednie jako drobny upominek dla klientów, rozdawany z okazji akcji promocyjnych, wprowadzania na rynek nowych usług czy produktów, ale też jako gratisowy drobiazg dokładany do złożonego zamówienia. Można wykorzystać je nie tylko w stacjonarnych sklepach i punktach, ale również w sklepach internetowych. Z punktu widzenia Klienta każda rzecz otrzymana w ten sposób będzie miłym zaskoczeniem, pozytywnie wpływającym na odbiór marki. Smycze to także doskonały gadżet dla pracowników, którzy są w ten sposób identyfikowani z firmą i rozpoznawalni poza nią.

Proste gadżety reklamowe, takie jak smycze firmowe z logo, mają największą moc przekazu. Są noszone do najczęściej używanych rzeczy jak klucze, przypinki i firmowe przepustki na eventy, telefony oraz inne gadżety, towarzyszące człowiekowi praktycznie zawsze i wszędzie. To jeden z najlepszych i najpopularniejszych nośników reklamy, który w dodatku można zrealizować niewielkim nakładem finansowym.

Jak dopasować rodzaj smyczy reklamowej do potrzeb firmy?

Szeroka oferta smyczy reklamowych, pozwoli Ci dopasować ten drobny, aczkolwiek użyteczny gadżet do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Zanim przystąpisz do składania zamówienia, przemyśl, jaki rodzaj smyczy najlepiej sprawdzi się w Twoim przypadku: czy potrzebujesz typowej opaski eventowej, klasycznej smyczy z bezpiecznikiem, breloka-smyczki, czy samej smyczy typu Flip, Simply lub GMS. Każdy z tych dodatków dopasowany jest do określonych akcesoriów i musisz wybrać, jak chcesz prezentować swoją markę i w jaki sposób służyć swoim Klientom rozdawanymi gadżetami.

Każdy z proponowanych modeli smyczy wykonany jest z innego rodzaju materiału. Również nadruk wykonany jest różnymi technikami, dopasowanymi do surowca oraz do efektu, jaki ma zostać osiągnięty. Najczęstszym wyborem są wytrzymałe taśmy poliestrowe z nadrukiem sublimacyjnym oraz z elementami naszywanymi, dostępne w zbiorczych opakowaniach po kilkadziesiąt sztuk. Projekty nadruków możesz zaproponować samodzielnie, przesyłając je do nas, ale możesz też skorzystać w tej kwestii z naszej pomocy oraz naszych pomysłów. Wykonaną propozycję grafiki zawsze wcześniej prześlemy Ci do weryfikacji i akceptacji.

Dlaczego warto skorzystać z naszej oferty?

Od lat z powodzeniem zajmujemy się projektowaniem i tworzeniem wyjątkowych gadżetów reklamowych dla naszych Klientów, działających w różnych branżach. Cechuje nas perfekcjonizm i chęć dopinania wszystkiego na ostatni guzik, przy jednoczesnym dotrzymywaniu umówionych terminów. Każde zlecenie realizujemy z pasją, dbając, aby gotowy produkt spełnił Twoje oczekiwania i stał się miłym upominkiem dla Twoich Klientów. Wykorzystujemy jedynie najlepsze, solidne materiały, a także odpowiednio do nich dopasowane metody nadruków. Tworzymy rzeczy uniwersalne i praktyczne, widoczne dla innych, oryginalne i wyróżniające się trwałością. Na każdym etapie służymy Ci radą oraz fachową pomocą, czerpiąc z bogatego doświadczenia, którego nabraliśmy podczas wieloletniej pracy w branży reklamowej.

Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania dot. smyczy reklamowych (FAQ)

Jaka jest ilość minimalna?
Ilość minimalna w przypadku smyczy to 50 sztuk.

Czy ilość kolorów nadruku ma wpływ na cenę smyczy ?
Smycze zawsze w cenie zawierają znakowanie w pełnym kolorze. Na cenę smyczy ma wpływ jej szerokość, wybór druku jedno lub dwustronnego oraz dodatki jak np. uchwyt GSM, bezpiecznik, rodzaj zakończenia.

Czy jest możliwość doboru innego zakończenia niż karabińczyk?
Oczywiście, że tak. Wyboru klient dokonuje w naszym konfiguratorze. Możliwości jest kilka np. uchwyt GSM, bezpiecznik czy identyfikator.

Ile kosztują smycze reklamowe w SpiroPrint?
Wszystko zależy od wielu czynników. Jaki rodzaj zakończenia wybierzemy, czy to będzie smycz jednostronna czy dwustronna itd. Ceny za komplet (50 sztuk) zaczynają się od ponad 50 zł..

Czy jest możliwość zamówienia smyczy bez nadruku?
Tak, wtedy materiał smyczy jest biały oraz cena smyczy bez nadruku jest niższa.