Gadżety dla branży medycznej - z nadrukiem - SpiroPrint

Gadżety dla branży medycznej

Najważniejszym kierunkiem przy wyborze gadżetów dla branży medycznej jest ich przydatność, warto przeanalizować, które przedmioty muszą znajdować się pod ręką lekarza i pielęgniarki. Prawidłowy wybór jest doskonałym sposobem reklamy oraz miłego wspomnienia po ofiarodawcy. Ważny jest wysokiej jakości nadruk reklamowy, długopisy, kalendarze, maseczki ochronne posiadające żywe kolory nadruku doskonale odwzorowują zamysł projektu, co pozwoli uzyskać zamierzony efekt.

Gadżety medyczne to dobra forma ocieplania relacji między pracownikami i podziękowania w niezobowiązujący sposób. Zarówno lekarze i pielęgniarski potrzebują w swojej pracy notatników, kubków na kawę, a czasem nawet podróżnej szczoteczki do zębów. Jest to na pewno duże pole kreatywności, ale dzięki gadżetom można osiągnąć pozytywny odzew. Nie trzeba wręczać drogich prezentów, aby dobrze się zaprezentować, często aktywna promocja potrzebuje prostych rozwiązań.Takie założenie skutecznie realizują gadżety dla branży medycznej z odpowiednim nadrukiem. Estetyczne i praktyczne upominki z logo firmy zapewnią pozostanie w świadomości całego personelu medycznego a co bardzo ważne pozytywnie wpłyną na renomę firmy i uatrakcyjnią wizerunek.

Jest 3 produktów.

Które gadżety dla branży medycznej wybrać?

Najczęściej poszukiwanymi i odnoszącymi sukcesy reklamowe i wizerunkowe w branży medycznej są takie gadżety jak:

  • długopisy,
  • ołówki,
  • kubki lub filiżanki,
  • kalendarze książkowe,
  • notesy reklamowe,
  • odzież reklamowa,
  • itp.

To tylko niektóre gadżety reklamowe, odpowiednie dla branży medycznej, które będą przydatne, efektowne i dobrze zaprezentują daną markę. Mogą stać się atrakcyjnym upominkiem dla lekarzy, pielęgniarek, ratowników medycznych.Takie produkty jak powerbanki lub pendrivy usprawniają pracę we współczesnym elektronicznym świecie i są często używane przez lekarzy. Różnego rodzaju długopisy to niezbędny atrybut nie tylko lekarzy, ale również pielęgniarek, które muszą prowadzić skrupulatne zapisy podawanych leków.

Natomiast kubki termiczne są idealnym gadżetem dla ratowników medycznych, którzy są ciągle w drodze i mogą mieć gorącą kawę czy herbatę zawsze pod ręką a do tego wyglądają nowocześnie. Są również doskonałym miejscem na promocję marki. Wszystkie nadruki reklamowe wykonywane są według innowacyjnych technologii grawerowania laserowego, druku pełno kolorowego, w jakości fotograficznej, który jest odporny na działanie promieniowania UV oraz ścieranie. Pozwala to na osiągnięcie estetycznego efektu oraz długiego użytkowania.

Gadżety dla branży medycznej również dla farmaceutów

Gadżety dla branży medycznej przeznaczone są także dla firm farmaceutycznych, które często organizują konferencje prasowe oraz eventy. W tym przypadku poza już wymienionymi wcześniej produktami, sprawdzą się również:

  • Smycze reklamowe: sublimacyjne i breloki.
  • Torby reklamowe z nadrukiem: bawełniane, papierowe, polipropylanowe
  • Przypinki, pinsy, badziki.

Ponadto, z takich gadżetów medycznych chętnie korzystają organizacje propagujące zdrowy tryb życia a także firmy, które nauczają zasad BHP lub udzielania pierwszej pomocy itp. Gadżety to duża szansa dla przemyślanych pomysłów i prezentów, których służby medyczne będą chciały po prostu używać. Takie przedmioty mogą pojawić się zarówno w czasie wizyt przedstawicieli handlowych oraz różnego typu konferencjach i szkoleniach.

Gadżety stały się odpowiedzią na obecny model marketingu. Obdarowanie takimi przedmiotami jest zarówno przyjaznym gestem jak i wywoływaniem pozytywnych uczuć u odbiorców a to przekłada się na przywiązanie do danej marki. Firmowe upominki pozwalają na ocieplenie atmosfery. Lekarze i pielęgniarki otrzymując taki gadżet dostrzegają w nich wartość dla siebie i mogą poczuć się wyróżnieni.

Medyczne gadżety reklamowe nie muszą od razu kojarzyć się tylko z tą branżą, ale dobrze, by były w jakiś sposób związane ze zdrowiem i jego promocją. Powinny być przede wszystkim wykonane z materiałów ekologicznych lub przynajmniej nieszkodliwych dla człowieka i środowiska. To świetne przesłanie na pewno spełnia butelka na wodę, czy kubek na wszelkie napoje. Dobrze zaprojektowana i wykonana grafika na kubku może przyczynić się do budowania dobrej relacji w pracy wśród kadry medycznej, a także z pacjentami. Zabawny lub o pozytywnym wydźwięku napis i odpowiednio dobrana grafika to rzeczy, o których w marketingu nie powinno się zapominać. Natomiast woda, którą należy pić zwłaszcza w letnie dni, chętniej będzie spożywana, gdy zamknie się ją w estetycznym pojemniku. Logo firmy i chwytliwe hasło zachęcą do zmiany zdrowotnych nawyków.

Łagodzenie stresu też znajduje się wysoko na liście priorytetów, jeżeli chodzi o zdrowie. Dlatego piłeczka antystresowa może być gadżetem medycznym, który nie tylko pomoże rozładować napięcie, ale jako drobny upominek dobrze kojarzyć się z lekarzem lub farmaceutą. Logo firmy lub nazwisko medyka na tym tanim gadżecie medycznym to nie tylko reklama, ale też dobre przesłanie dla pacjenta.

Gadżety dla pielęgniarek

Kadra medyczna różni się między sobą specyfiką i tym samym niektóre gadżety medyczne bardziej są przydatne w danej grupie. Tak jest na przykład z silikonowymi zegarkami, które są hipoalergiczne, odporne na uszkodzenia i które można przypiąć łatwo do kieszonki. Ten funkcjonalny i wygodny gadżet sprawdza się zwłaszcza w pracy pielęgniarki.

Ciężka praca pielęgniarek wymaga odpoczynku. W tym pomoże mała wygodna poduszeczka, a napis dedykowany specjalnie dla pielęgniarki zapewni spokojny i zdrowy sen. Odpowiednie gadżety medyczne dla pielęgniarek to również pudełko na lekarstwa lub mała kieszonkowa apteczka. Ozdobne, kolorowe przypinki do identyfikatorów stanowią też miły prezent dla pań od przedstawicieli firm farmaceutycznych.

Dla pani lub pana doktor

Najpopularniejsze, bo prawie niezbędne gadżety medyczne dla lekarzy to długopis i notatnik. Dla samego medyka na pewno przyda się zegarek, który można nosić nie tylko na ręku, czy zestaw zdrowych herbat w estetycznym, specjalnie dedykowanym pudełku. Aby wizyta w gabinecie lekarskim nie była bardzo stresująca, dobrze, aby i lekarz mógł czymś obdarować pacjenta. Służy to nawiązaniu dobrych relacji i jednoczenie przypomina o dbaniu o zdrowie, a także pomaga w miłej pamięci przechować osobę lekarza. Takie przedmioty jak podpisane imieniem i nazwiskiem pulsometr, czy mini zestaw ratunkowy w formie małej apteczki, zawierającej kilka plastrów, będą miłym gestem ze strony lekarza. Małe pudełeczko zmieści się w kieszeni i może być bardzo przydatne. Pacjent z wdzięcznością pomyśli o danym lekarzu, gdy będzie musiał sięgnąć po plaster po nieoczekiwanym skaleczeniu się.

W gabinecie lekarskim cichy zegar ścienny lub wyświetlacz godzin na biurko to dla pani/pana doktor gadżet, który jest niezbędny. Tarcza lub obudowa tych czasomierzy jest doskonałym miejscem na logo firmy medycznej bądź związanej ze zdrowiem grafiki. Hasło może przypominać, że czas zająć się sportem i odpowiednim odżywianiem. Nawet gadżety reklamowe medyczne mogą przyczynić się do promocji zdrowego trybu życia.

Wręcz niezbędne jest, aby gabinet pediatry wyposażony był również w gadżety, które złagodzą stres dzieci. Ołówki z zabawnymi nakładkami, kolorowe kredki, czy lizaczki z witaminami, małe rzeczy z miękkiej pianki do ściskania przez dłoń dziecka, z pewnością sprawią, że mały pacjent polubi lekarza, który go bada.

Gadżety medyczne mogą różnic się w zależności od specjalizacji. Pudełka na lekarstwa z podziałkami, apteczka są gadżetami uniwersalnymi. Natomiast na przykład mini tubka pasty do zębów, szczoteczka, pojemnik na protezę, to już gadżety, które zainteresują lekarza stomatologa.

Gadżety medyczne - nie tylko w gabinetach

Gadżety medyczne reklamowe mogą również pojawić się na wszelakich targach, czy konferencjach. Jeżeli jest to szeroko zakrojona akcja promocyjna, dobrze, aby były przydatną pamiątką po tym wydarzeniu. Termometr elektroniczny, pulsometr, maseczki ochronne, małe tubki kremów ochronnych, czy zestaw plastrów, to gadżety, które zawsze się sprawdzą i silnie zbudują markę danej firmy.