Smycze naszywane - funkcjonalny nośnik reklamy

Smycze naszywane

Smycze reklamowe naszywane to jeden z podstawowych, a jednocześnie najbardziej popularnych gadżetów wykorzystywanych z okazji różnego rodzaju konferencji, eventów oraz innych akcji promocyjnych. W tej kategorii wyróżniają się między innymi smycze naszywane, które są grubsze i wytrzymalsze niż klasyczne smycze reklamowe. Dodatkowo metoda sublimacji, która jest wykorzystywana w przypadku smyczy naszywanych, pozwala na wykonanie precyzyjnych nadruków wielokolorowych takich jak zdjęcia czy grafiki wykorzystujące szeroką paletę barw i tonów. Smycz naszywana składa się z dwóch warstw – cieńszej wykonanej z poliestru na górze (to na niej wykonuje się nadruk) oraz grubszej, kolorowej na dole. Taśmy te są ze sobą zszyte, dzięki czemu cała smycz jest wytrzymalsza. Taki gadżet reklamowy świetnie się sprawdzi zarówno wśród dorosłych, jak i dzieci, zaś odpowiednia, profesjonalna grafika umieszczona na taśmie będzie przyciągać wzrok. Dzięki trwałości smycze naszywane mogą być wykorzystywane przez Twoich klientów podczas organizowanego przez Twoją firmę wydarzenia, a także na co dzień.

Jest 1 produkt.


Pozytywny wizerunek firmy jest tym co wpływa na relacje z kontrahentami oraz na to, czy potencjalny klient skorzysta z oferty. Ogromne znaczenie ma tutaj obsługa klienta na każdym etapie transakcji, jak również przed i po niej. Odpowiednia obsługa to jednak nie wszystko, ponieważ z pomocą użytecznych gadżetów reklamowych możemy sprawić, że klient nie tylko bardziej zainteresuje się naszą firmą, ale również poczuje, że stawiamy na wysoką jakość oferowanych przez siebie usług. Takimi gadżetami są smycze naszywane.

Smycze naszywane - produkt na jaką okazję i dla kogo? 

Wykorzystanie smyczy naszywanych jest bardzo szerokie. Można na nich wykonać nadruk w postaci logo, czy też nazwy firmy, dzięki czemu gadżety te pełnią rolę reklamową. Największą zaletą jest jednak ich użyteczność, którą zapewnia karabińczyk, ring lub otwieracz do butelek umieszczony na smyczy. Kwestia wyboru tego jaką funkcję mają spełniać smycze reklamowe naszywane jest całkowicie indywidualna. Dzięki temu, takie gadżety mogą być stałym elementem wyposażenia przedstawicieli handlowych i sprzedawców, co ma na celu wzrost liczby nowych klientów firmy.

Smycze naszywane - gadżety na eventy, targi i inne imprezy

Targi to idealne miejsce, na których możemy przedstawić ofertę swojej firmy, nawiązać relację z potencjalnymi klientami i odpowiedzieć na wszystkie ich pytania dotyczące oferowanych przez nas usług. Należy jednak wziąć pod uwagę fakt, że na targach spotykamy się nie tylko z klientami, ale również z konkurencją. Z tego powodu warto zadbać o to, by nasza firma wyróżniła się na tle pozostałych marek. W tej roli świetnie sprawdzą się smycze naszywane, które będą użytecznym gadżetem dla obdarowanych nimi osób, ale również przypomną im o naszej firmie w późniejszym czasie, dzięki zastosowaniu nadruku w postaci logo. Tego rodzaju prezenty reklamowe sprawdzą się jednak nie tylko na targach, ale również na imprezach organizowanych przez firmę, takich jak eventy, czy jubileusze. Możliwość obdarowania gości niewielkim, acz funkcjonalnym podarunkiem znacząco wpływa na pozytywny wizerunek firmy i zapewnia wrażenie profesjonalizmu.

Smycz naszywana - niezbędny gadżet do identyfikatorów dla pracowników firmy

Smycze naszywane to nie tylko gadżet reklamowy. Mogą one służyć jako zawieszka na identyfikator dla pracowników firmy. Zapewniają wówczas ogromną wygodę, zwłaszcza dla pracowników, którzy odwiedzają klientów, bądź spotykają się z nimi. W takiej sytuacji, identyfikator znajduje się w widocznym miejscu, a klient odnosi wrażenie profesjonalizmu oraz tego, że rozmawia z właściwą osobą. W wielu firmach obowiązują czytniki, w których pracownicy skanują swoje identyfikatory. Smycz naszywana sprawia wówczas, że pracownik nie musi szukać identyfikatora po kieszeniach, bądź w torebce, ponieważ znajduje się on zawsze pod ręką. Dodatkowo, nadruk w postaci logo na smyczy zapewnia pracownikowi poczucie przynależności, co jest bardzo ważnym elementem zatrudnienia.

Smycze naszywane jako gadżet dla klientów

Wiele firm posiada swoich stałych klientów, z którymi współpraca bardzo dobrze się rozwija. Takich klientów warto docenić w szczególny sposób, na przykład w postaci niewielkiego podarunku. Smycze reklamowe naszywane sprawdzą się w tej roli bardzo dobrze i sprawią nasz klient poczuje się dzięki nim doceniony. Relacje z kontrahentami jednak nie zawsze są tak dobre i czasem zdarzają się klienci, których nie tak łatwo przekonać do swojej oferty. Warto wówczas mieć w swoim zaopatrzeniu smycze reklamowe naszywane, które są całkowicie niezobowiązujące dla klienta, a naszej firmie zapewnią wizerunek profesjonalizmu i zdrowego podejścia do transakcji.

Smycze naszywane - nadruk

Jako że smycze naszywane są połączeniem użyteczności i reklamy, bardzo ważny jest nadruk z logo lub nazwą firmy. Nadruki na smyczach naszywanych wykonane są metodą sublimacji. Taka metoda zapewnia wysoką trwałość nadruku, co jest szczególnie ważne ze względu na funkcję, którą mają spełniać smycze. Obdarowując klienta takim gadżetem jak smycz chcemy, aby logo firmy było widoczne przez długi czas. Nadruk wykonany tą metodą nie ściera się i nie brudzi dłoni, co znacząco wpływa na końcowy efekt produktu. Dodatkowo, metoda sublimacji umożliwia wykonanie bardzo skomplikowanych wzorów w pełnym kolorze. To oznacza, że każde logo, nawet to o najbardziej wyszukanym wzorze i kolorystyce może zostać przeniesione na smycz reklamową.

Ile kosztują nasze smycze naszywane - cennik

Cena za smycz naszywaną wynosi 3,99 zł brutto (sztuka), a minimalny zakup to 50 sztuk. Dodatkowo, możliwy jest również zakup z przedłużką w postaci:

  • karabińczyku -  idealnie sprawdza się jako zawieszka na identyfikator, czy do portfela. Służy również jako breloczek do kluczy.
  • ringu - sprawdza się w postaci breloczka, zapewniając solidne przyczepienie kluczy. Może być też zastosowany jako zawieszka do innych przedmiotów.
  • otwieracza do butelek - przydatny gadżet nie tylko w domu. Świetnie sprawdzi się jako element wyposażenia dla kelnerek w restauracjach i domach weselnych.

Smycze reklamowe naszywane - dlaczego warto?

Smycze naszywane dają możliwość stworzenia reklamy firmy w stosunkowo niskim budżecie, bez specjalnych przygotowań. Dodatkowo, tego rodzaju reklama może być skierowana do konkretnych klientów. Smycze sublimacyjne czy inne smycze reklamowe nie są produktem nachalnym, a wręcz przeciwnie, każdy obdarowany nimi klient znajdzie zastosowanie dla takiego gadżetu. Warto zadbać o takie narzędzia reklamowe dla przedstawicieli handlowych, od których pracy w ogromnej mierze zależy pozyskiwanie klientów. Smycze z nadrukiem wykonanym metodą sublimacji świetnie się prezentują i zapewniają dobry wizerunek firmy zarówno wśród klientów, jak również i pracowników.

Pozytywny wizerunek firmy jest tym co wpływa na relacje z kontrahentami oraz na to, czy potencjalny klient skorzysta z oferty. Ogromne znaczenie ma tutaj obsługa klienta na każdym etapie transakcji, jak również przed i po niej. Odpowiednia obsługa to jednak nie wszystko, ponieważ z pomocą użytecznych gadżetów reklamowych możemy sprawić, że klient nie tylko bardziej zainteresuje się naszą firmą, ale również poczuje, że stawiamy na wysoką jakość oferowanych przez siebie usług. Takimi gadżetami są smycze naszywane.

Smycze naszywane - produkt na jaką okazję i dla kogo? 

Wykorzystanie smyczy naszywanych jest bardzo szerokie. Można na nich wykonać nadruk w postaci logo, czy też nazwy firmy, dzięki czemu gadżety te pełnią rolę reklamową. Największą zaletą jest jednak ich użyteczność, którą zapewnia karabińczyk, ring lub otwieracz do butelek umieszczony na smyczy. Kwestia wyboru tego jaką funkcję mają spełniać smycze reklamowe naszywane jest całkowicie indywidualna. Dzięki temu, takie gadżety mogą być stałym elementem wyposażenia przedstawicieli handlowych i sprzedawców, co ma na celu wzrost liczby nowych klientów firmy.

Smycze naszywane - gadżety na eventy, targi i inne imprezy

Targi to idealne miejsce, na których możemy przedstawić ofertę swojej firmy, nawiązać relację z potencjalnymi klientami i odpowiedzieć na wszystkie ich pytania dotyczące oferowanych przez nas usług. Należy jednak wziąć pod uwagę fakt, że na targach spotykamy się nie tylko z klientami, ale również z konkurencją. Z tego powodu warto zadbać o to, by nasza firma wyróżniła się na tle pozostałych marek. W tej roli świetnie sprawdzą się smycze naszywane, które będą użytecznym gadżetem dla obdarowanych nimi osób, ale również przypomną im o naszej firmie w późniejszym czasie, dzięki zastosowaniu nadruku w postaci logo. Tego rodzaju prezenty reklamowe sprawdzą się jednak nie tylko na targach, ale również na imprezach organizowanych przez firmę, takich jak eventy, czy jubileusze. Możliwość obdarowania gości niewielkim, acz funkcjonalnym podarunkiem znacząco wpływa na pozytywny wizerunek firmy i zapewnia wrażenie profesjonalizmu.

Smycz naszywana - niezbędny gadżet do identyfikatorów dla pracowników firmy

Smycze naszywane to nie tylko gadżet reklamowy. Mogą one służyć jako zawieszka na identyfikator dla pracowników firmy. Zapewniają wówczas ogromną wygodę, zwłaszcza dla pracowników, którzy odwiedzają klientów, bądź spotykają się z nimi. W takiej sytuacji, identyfikator znajduje się w widocznym miejscu, a klient odnosi wrażenie profesjonalizmu oraz tego, że rozmawia z właściwą osobą. W wielu firmach obowiązują czytniki, w których pracownicy skanują swoje identyfikatory. Smycz naszywana sprawia wówczas, że pracownik nie musi szukać identyfikatora po kieszeniach, bądź w torebce, ponieważ znajduje się on zawsze pod ręką. Dodatkowo, nadruk w postaci logo na smyczy zapewnia pracownikowi poczucie przynależności, co jest bardzo ważnym elementem zatrudnienia.

Smycze naszywane jako gadżet dla klientów

Wiele firm posiada swoich stałych klientów, z którymi współpraca bardzo dobrze się rozwija. Takich klientów warto docenić w szczególny sposób, na przykład w postaci niewielkiego podarunku. Smycze reklamowe naszywane sprawdzą się w tej roli bardzo dobrze i sprawią nasz klient poczuje się dzięki nim doceniony. Relacje z kontrahentami jednak nie zawsze są tak dobre i czasem zdarzają się klienci, których nie tak łatwo przekonać do swojej oferty. Warto wówczas mieć w swoim zaopatrzeniu smycze reklamowe naszywane, które są całkowicie niezobowiązujące dla klienta, a naszej firmie zapewnią wizerunek profesjonalizmu i zdrowego podejścia do transakcji.

Smycze naszywane - nadruk

Jako że smycze naszywane są połączeniem użyteczności i reklamy, bardzo ważny jest nadruk z logo lub nazwą firmy. Nadruki na smyczach naszywanych wykonane są metodą sublimacji. Taka metoda zapewnia wysoką trwałość nadruku, co jest szczególnie ważne ze względu na funkcję, którą mają spełniać smycze. Obdarowując klienta takim gadżetem jak smycz chcemy, aby logo firmy było widoczne przez długi czas. Nadruk wykonany tą metodą nie ściera się i nie brudzi dłoni, co znacząco wpływa na końcowy efekt produktu. Dodatkowo, metoda sublimacji umożliwia wykonanie bardzo skomplikowanych wzorów w pełnym kolorze. To oznacza, że każde logo, nawet to o najbardziej wyszukanym wzorze i kolorystyce może zostać przeniesione na smycz reklamową.

Ile kosztują nasze smycze naszywane - cennik

Cena za smycz naszywaną wynosi 3,99 zł brutto (sztuka), a minimalny zakup to 50 sztuk. Dodatkowo, możliwy jest również zakup z przedłużką w postaci:

  • karabińczyku -  idealnie sprawdza się jako zawieszka na identyfikator, czy do portfela. Służy również jako breloczek do kluczy.
  • ringu - sprawdza się w postaci breloczka, zapewniając solidne przyczepienie kluczy. Może być też zastosowany jako zawieszka do innych przedmiotów.
  • otwieracza do butelek - przydatny gadżet nie tylko w domu. Świetnie sprawdzi się jako element wyposażenia dla kelnerek w restauracjach i domach weselnych.

Smycze reklamowe naszywane - dlaczego warto?

Smycze naszywane dają możliwość stworzenia reklamy firmy w stosunkowo niskim budżecie, bez specjalnych przygotowań. Dodatkowo, tego rodzaju reklama może być skierowana do konkretnych klientów. Smycze reklamowe nie są produktem nachalnym, a wręcz przeciwnie, każdy obdarowany nimi klient znajdzie zastosowanie dla takiego gadżetu. Warto zadbać o takie narzędzia reklamowe dla przedstawicieli handlowych, od których pracy w ogromnej mierze zależy pozyskiwanie klientów. Smycze z nadrukiem wykonanym metodą sublimacji świetnie się prezentują i zapewniają dobry wizerunek firmy zarówno wśród klientów, jak również i pracowników.

Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania dot. smyczy reklamowych (FAQ)

Czym jest smycz naszywana?
Smycz naszywana to taki model, gdzie na taśmie żakardowej jest naszyta taśma poliestrowa z nadrukiem jednostronnym.

Jakie są możliwe szerokości smyczy?
Smycz ma 20 mm szerokości, natomiast taśma poliestrowa na której jest wykonany nadruk- 15mm.

Nie potrafię poradzić sobie z przygotowaniem pliku na smycz. Co dalej?
Nasz dział graficzny chętnie Państwu doradzi oraz pomoże w przygotowaniu projektu.