Gadżety na targi, konferencję i eventy - Spiropint.pl

Gadżety na targi, eventy i konferencje

Duża powierzchnia znakowania zapewni umieszczenie większej ilości informacji. Poza logo można bowiem zamieścić także slogan i adres strony internetowej firmy. Obdarowanie wszystkich potencjalnych klientów wymusza na zamawianych gadżetach także atrakcyjną cenę. Masowy charakter takich imprez pozwala na stworzenie całej gamy różnorodnych akcesoriów, które nie tylko uzupełnią branding firmy, ale będą także stanowić ciekawy upominek po rozmowie z przedstawicielem firmy.

Jest 4 produktów.

Drobne upominki - miły akcent na pożegnanie

Bogata oferta sklepu internetowego Spiroprint oferuje różnorodne propozycje personalizowanych akcesoriów. O czym mowa? Otwieracze z grawerem w postaci breloku to korzystne cenowo wielokolorowe drobiazgi, które można przypiąć do kluczy. Na otwieracze można nanieść dowolny wzór czy napis za pomocą grawerowania laserowego. Inny przykład praktycznych otwieraczy stanowią breloki do wózków sklepowych. Możliwość naniesienia logo na korpus lub żeton metodą tampodruku pozwoli utrwalić skojarzenia z marką.

Szerokie i kolorowe smycze reklamowe pozwolą nie tylko na wzmocnienie identyfikacji firmy. Jeśli smycz jest atrakcyjna wizualnie, przykuwa wzrok i jest dobrej jakości - wówczas istnieje duża szansa na to, że zostanie z potencjalnym klientem na dłużej. Droga do skontaktowania się z przedstawicielem w przypadku zapotrzebowania na usługi lub produkty firmy jest wówczas relatywnie większa.

Worki sportowe i torby materiałowe typu ekobag to niejednokrotnie zbawienie podczas imprezy targowej, konferencji czy innego eventu kiedy zwiedzający zbierają materiały promocyjne i foldery od wielu firm. Wówczas zamiast standardowych papierowych toreb z logo, których cykl życia jest zazwyczaj ultrakrótki - warto sięgnąć po trwalsze rozwiązania, które z pewnością zaskarbią sympatię potencjalnych klientów.

Warto przy tym rozważyć przygotowanie nienachalnego projektu - logo i slogan firmowy mogą stanowić jedynie drobny dodatek, akcent uzupełniający ciekawą grafikę tematycznie nawiązującą do profilu firmy. Takie subtelne nawiązania do firmy sprawiają, że torba lub plecak będą z powodzeniem wykorzystywane w dniu codziennym. Przy wyborze warto też nie kierować się jedynie ceną - te akcesoria nie są drogie, a zwrócenie się ku trwalszym metodom nadruku zapewni długie korzystanie z gadżetu.

Gadżety na targi

Dla zapewnienia bezpiecznego przebiegu spotkania biznesowego w czasie pandemii warto też obdarować potencjalnych klientów maseczkami ochronnymi z subtelnym firmowym nadrukiem. Ciekawy, przykuwający uwagę akcent pozwoli wyróżnić się wśród tłumu i zapewni niemal darmową reklamę! Takie gadżety reklamowe na targi mogą przynieść Wam wiele dobrego. Chociażby wygodna maska ochronna to także wyraz troski o wzajemne bezpieczeństwo i przykład społecznie odpowiedzialnej postawy.

Gadżety na konferencję

Większe firmy bardzo często organizują konferencje. Warto w takich chwilach być gotowym na każdą sytuację, a są i takie, w których gadżety na konferencję uratują nie jednego. Czasami trzeba coś zanotować, a zdarza się, że któryś z uczestników zapomni. W takiej sytuacji z pomocą przyjdą notesy reklamowe, które mogą czekać na każdego z nich i bezproblemowo będzie można przeprowadzić spotkanie. Wywołując przy tym pozytywne emocje u osób, o które zadbaliśmy, a pozytywne relacje w firmach są niezwykle ważne.

Gadżety na Event (eventowe)

Każda z wymienionych wcześniej imprez kojarzy się również z eventami. Są większe i mniejsze, które wymagają obsługi przez naprawdę sporą załogę. W takich sytuacjach organizatorzy decydują się na gadżety eventowe takie jak smycze reklamowe z indentyfikatorami żeby choć w najmniejszym stopniu ta obsługa się wyróżniała. W przypadku ochrony często są to kamizelki odblaskowe z nadrukiem, które zdarza się, że nosi również sama obsługa eventu.

Współpraca ze sklepem Spiroprint - dlaczego warto?

  1. Bogata oferta sklepu internetowego Spiroprint pozwoli dobrać właściwe gadżety na każdą konferencję, targi czy event firmowy.
  2. Kilkunastoletnie doświadczenie w dostarczaniu skutecznych rozwiązań reklamowych wysokiej jakości to dowód na to, że Spiroprint to zaufany partner.
  3. Potwierdzają to także uzyskane certyfikaty - Solidni w biznesie oraz status SuperSprzedawcy na platformie Allegro.
  4. Szybka realizacja zleceń, bezpieczny system płatności, solidnie zabezpieczone paczki na czas transportu - to tylko ułamek zalet.
  5. Zachęcamy do sprawdzenia naszej oferty - w przypadku jakichkolwiek pytań członkowie Spiroprint z chęcią odpowiedzą na wszelkie wątpliwości.

Gadżety reklamowe na targi

Na wszelakich targach branżowych gadżety odgrywają niebagatelną rolę, dlatego ich odpowiedni dobór to bardzo poważna decyzja. Niepozorny, ale niezwykle skuteczny jest pendrive. W swoim "wnętrzu" może zawierać krótki film promocyjny, ale reszta pamięci wykorzystana przez uczestnika targów. To świetny produkt z gatunku gadżety na targi pracy, podczas których w ten sposób można zareklamować się jako dobry pracodawca i znaleźć wartościowych pracowników. Zewnętrzna powierzchnia pendrive’a daje możliwość umieszczenia loga, dzięki któremu od razu możliwa jest odpowiednia identyfikacja z firmą.

Jeżeli już decydujemy się na nowe technologie, a warto to zrobić, by być firmą postrzeganą jako nowoczesną, to dobrym wyborem są głośniki bluetooth. Mały, funkcjonalny przedmiot z dobrą powierzchnią na reklamę. Przy każdym odtworzeniu muzyki, bądź innego dźwięku pomoże w dobrym skojarzeniu z firmą.

Dobrze dobrane gadżety na targi

Gadżety reklamowe na targi mają swoją specyfikę. Oczywiście ich duża ilości determinuje wybór raczej cenowo niskich. Nie znaczy to, że zawsze muszą to być długopisy, czy notesy.

Wśród gadżetów targowych nie do przecenienia są kubki do picia. Będzie to świetną pamiątką i niezwykle przydatny przedmiot na lata, o bieżących wydarzeniach nie mówiąc. Kubek jako gadżet na targi zawsze się sprawdza. Tak samo, jak butelki na wodę. Tyle się mówi o dbałości o środowisko, więc firma, która promuje akcję wielokrotnego użytku przedmiotów, będzie postrzegana, jako nowoczesna i proekologiczna.

Jeżeli zależy firmie, aby na targach gadżety nie dominowały na stoisku, a jednocześnie zareklamować się skutecznie i z klasą, to gadżety z gatunku drobnego poczęstunku są jak najbardziej pożądane. Estetycznie zapakowana czekoladka z nadrukiem to świetna promocja i dobry sposób na zbudowanie miłej atmosfery. Mogą to też być cukierki opakowane papierkiem z logo firmy lub ciasteczka, jeżeli potrzebujemy większej powierzchni na treść.

Jednym z drobniejszych gadżetów reklamowych na targi jest również balsam do ust, który każdemu się przyda i będzie towarzyszył długo potencjalnemu klientowi, zwłaszcza jeżeli są to targi dedykowana głównie kobietom. Tutaj sprawdzą się wszelkie kosmetyki w wersji mini – tubka kremu, mgiełka zapachowa, sól do kąpieli itp. Chusteczki nawilżające też nie pozostawią odwiedzających obojętnymi. Są to rzeczy, na których firmowy print doskonale będzie się prezentował.

Gadżety na imprezy plenerowe, na każdą pogodę

We wszelkich wydarzeniach plenerowych takie gadżety eventowe, jednorazowa peleryna przeciwdeszczowa, butelka z wodą, silikonowy wiatraczek, który można podłączyć do telefonu, zawsze się sprawdzą. A uczestnicy koncertu z wdzięcznością pomyślą o firmie, która zapewniła ochłodę w upalny dzień i ochronę przed niespodziewanym deszczem. Można też pomyśleć o parasolu, który nadaje się na zarówno deszczową, jak i słoneczną pogodę.

Gadżety w zależności od branży

Wszystkie gadżety targowe, czy konferencyjne można dobrać w zależności od branży. I tak na targi branży kosmetycznej sprawdzą się drobne kosmetyki, ale na targach budowlanych brelok na klucze może mieć kształt domu. W branży spożywczej bez wątpienia dominować będą wszelkie drobne przekąski, a gadżety na targi pracy powinny wiązać się z reklamowanymi stanowiskami. Potencjalny pracodawca może zareklamować swoją firmę na koszulkach, podkładkach pod mysz komputerową, czy małe etui na wizytówki. Pomysłów jest tak dużo, jak branż.

Targi, konferencje, eventy to świetna okazja, by zaznaczyć obecność swojej firmy na rynku, pozyskać klientów, dać się dobrze zapisać w pamięci uczestników. Dobrze dobrane gadżety w tym na pewno pomogą. Nie muszą to być oczywiste długopisy, notesy, smycze, breloki. Jest wiele różnych gadżetów targowych, które są świetnym nośnikiem treści reklamowych. Powyższe przykłady to tylko część szerokich możliwości. Warto z nich skorzystać. Pamiętać należy o dobrej jakości grafice, którą nadrukujemy na prawie każdej powierzchni.