0 Item(s) zł 0.00

Nie masz produktów w koszyku.

Podsuma: 0,00 zł

Gadżety dla branży budowlanej - z nadrukiem

Gadżety dla branży budowlanej - z nadrukiem

Gadżet budowlany, który utrwali Twoje relacje z klientami

To nie musi być nic wielkiego, wystarczy ołówek stolarski, kamizelka odblaskowa czy nawet latarka. Ważne by były to produkt użyteczny. Każdy ma u siebie przedmioty, które są tak zwanymi "kurzo łapaczami". Nie są one używane do niczego, a jedynie zagracają przestrzeń w domu. W przypadku przedmiotu, który jest przydatny istnieje spora szansa, że klient będzie go używał, zwłaszcza jeśli był zainteresowany remontem lub innym zleceniem z branży budowlanej. Spotyka on na swojej drodze wiele różnych utrudnień, czy to awaria prądu, czy wypadek na drodze. W takiej sytuacji proste przedmioty uniwersalnego użytku jak latarka lub kamizelka odblaskowa będą pod ręką. Istnieje spora szansa, że w takiej sytuacji klient wspomni od kogo otrzymał taki prezent. Mimo, że mowa tu o drobnych przedmiotach, należy zwrócić uwagę, by były to produkty dobrej jakości. Na nic zda się latarka, która nie świeci dość daleko oraz inne przedmioty, które już po jednym razie przestaną być zdatne do użytku. Nie trzeba zaznaczać, że w takim wypadku efekt będzie całkowicie odwrotny od zamierzonego.

Podarunek pomoże zapamiętać klientowi to co dobre

Poza elementem zapadania klientowi w pamięci, warto zwrócić uwagę, że człowiek posiada w swoim umyśle mechanizm, który w pewien sposób pobudza jego wdzięczność. Polega to na tym, że w przypadku, gdy coś otrzymujemy, świadomie lub nie odczuwamy pewnego rodzaju chęć odwdzięczenia się za otrzymane dobro. W przypadku branży budowlanej może to być kolejny krok, do poszerzania swojej dobrej marki i świadectwa o niezawodności. Zwłaszcza, że częściej swoją opinią dzielą się klienci, których usługa rozczarowała. Skupiają się na negatywach zamiast na pozytywach. Z kolei Ci, których oczekiwania udało się sprostać rzadko mają motywację, by o tym poinformować na stronie internetowej, bądź podzielić się korzystną opinią o firmie ze znajomym. W sytuacji, gdy klient oprócz pozytywnie wykonanego zlecenia, otrzyma jeszcze dodatkowy upominek, poczuje się dodatkowo zmotywowany, by podzielić się dobrym wspomnieniem o firmie. W pamięci zapadnie mu nie tylko fakt obdarowania, ale także skuteczność wykonania, dobra komunikacja i wszelkie inne dobre rzeczy, które często umykają.

Pierwsze dobre wrażenie, dzięki gadżetom w branży budowlanej

Dobry i użyteczny upominek potrafi nie tylko ocieplić relację z jednym klientem, lecz potrafi przyciągać uwagę kolejnych. W ciągu roku, w wielu miejscach odbywają się targi lub wydarzenia, podczas których promują się różne firmy z branży budowlanej. Mechanizm wspomniany wcześniej zadziała bardzo podobnie w przypadku pozyskiwania klienta. Decyzja o wyborze skorzystania z konkretnych usług odbywa się w znacznej mierze na poziomie emocjonalnym. Kreowanie zatem pozytywnego wrażenia od samego początku relacji z klientem potrafi zdobyć znaczną przewagę w długim czasie. Dzieje się tak dlatego, że pozostanie w pamięci klienta ślad o pierwszym dobrym wrażeniu, które bardzo trudno dokonać zwłaszcza w czasie, gdy popularne są ulotki. Często nie są one nawet przeglądane i trafiają do najbliższego kosza. Natomiast przedmiot, który jest w stanie zasilić arsenał narzędziowy klienta w postaci praktycznego prezentu nie będzie on na samym początku skazany na straty. Istnieje raczej duża szansa na to, że taki przedmiot pozostanie pod ręką, bo może się przydać. Dzięki temu firma nie tylko zadziała marketingowo, lecz już na wstępie da klientowi wymierną korzyść.

Swipe to the left