0 Item(s) zł 0.00

Nie masz produktów w koszyku.

Podsuma: 0,00 zł

Gadżety biurowe

Gadżety biurowe

Gadżety reklamowe do biura – świetny i tani sposób na pozytywny wizerunek

Świat marketingu w ostatnim czasie bardzo się zmienił i ruszył do przodu. Powstało wiele nowych metod zwrócenia uwagi potencjalnych klientów, ocieplenia wizerunku firmy czy kreowania strategii komunikacji marki. Jest jednak coś co się nie zmieniło – gadżety reklamowe wciąż pozostają świetnym i uniwersalnym sposobem na promocję. Wśród nich prym wiodą gadżety dedykowane do biura, które mają sporo zastosowań. Mogą bowiem służyć naszym pracownikom w siedzibie firmy i rozwijać wśród nich poczucie prestiżu marki i budować przywiązanie. Pracownicy będą je także zabierać do domu i tam pamiętać o pracy, a także rozdawać znajomym czy przypadkowym przechodniom spotkanym na ulicy, w tramwaju czy autobusie, gdy ktoś na przykład zapyta „czy masz pożyczyć długopis?”.

Korzystnie wypadną także gdy naszą firmę odwiedzą goście – potencjalni klienci czy też kontrahenci. Warto więc mieć gadżety reklamowe oznakowane naszą marką, najlepiej przystępnie zapakowane w torebkę z brandingiem, aby wręczyć je wizytującym u nas w formie podarunku. Któż bowiem nie lubi prezentów? Ciężko znaleźć takie osoby, nawet jeśli chodzi o drobiazgi. A więc otrzymane od nas gratisy spowodują, że obdarowany będzie pozytywnie kojarzył naszą firmę, a te dobre emocje będą mu się przypominać za każdym razem, gdy skorzysta z otrzymanych od nas przedmiotów. To znacznie ociepli relacje na linii firma-klient.

Biurowe gadżety reklamowe – jakie są ich rodzaje?

Najlepsze w gadżetach reklamowych do biura jest to, iż nie mają one sztywnych ram co do zakresu przedmiotów, które możemy tak określić. Zasady pracy w biurach w ostatnich latach bardzo ewoluowały, a więc i rzeczy, z których tam korzystamy się zmieniły.


  • Długopis – to rzecz niezbędna w każdym biurze i mimo postępującej informatyzacji nadal ponadczasowa. Kiedy musimy coś zanotować odruchowo po niego sięgamy więc nie ma obaw, że będzie leżał w szufladzie przez nikogo niezauważony. Doskonały także na prezent.
  • Kubek – nie wydaje się być przedmiotem typowo biurowym, ale czy wyobrażamy sobie pracę bez wypicia kawy? No właśnie. Lepiej więc niech nasi pracownicy piją ją z firmowych kubków, a jeśli wezmą taki ze sobą do domu lub na wakacje – to wraz z nimi podróżować będzie logo naszej firmy. Wydaje się być też świetnym rozwiązaniem jako część podarunku złożonego z firmowych gadżetów. Ktoś kto go otrzyma, pijąc z niego herbatę w zimny dzień – skojarzy podświadomie ciepło z naszą firmą.
  • Kalendarz ścienny – przydatności kalendarza nie trzeba nikomu tłumaczyć. Ma on też spore możliwości dotyczące brandingu – oprócz tradycyjnych nazwy firmy czy loga można na nim dodać również hasła czy slogany.
  • Notes, notatnik z kalendarzem – dobrym pomysłem jest również kalendarz, który ktoś może zabrać ze sobą do plecaka, torebki, aktówki czy samochodu, a dodatkowo notować w nim swoje zapiski.
  • Pendrive z nadrukiem – komputery, zapisywanie i przetwarzanie danych to nieodzowny element dzisiejszej pracy biurowej, a więc i nośnik pamięci jest przy tym niezbędny. Taki prezent z naszym logiem to również świetne rozwiązanie, gdyż przedmiot ten jest używany także do celów prywatnych.
  • Smycze – coraz częściej biura wyposażone są w drzwi magnetyczne, a karty do ich otwierania pracownikom często się gubią. Mogą więc nosić je na firmowych smyczach. Smycz natomiast w zestawie podarunkowym, to doskonały prezent. Szczególnie jeśli ktoś kto ją otrzyma będzie w niej wychodził z domu lub przekaże dziecku do noszenia kluczy. Razem z nimi będzie chodzić reklama naszej firmy.


Tak naprawdę grupa przedmiotów z tej kategorii jest płynna i zależy od pomysłowości i chęci zamawiającego. Kto by jeszcze niedawno pomyślał, że gadżetem reklamowym do biura mogą być maseczki ochronne? A teraz coraz częściej są zamawiane przez firmy.

Swipe to the left