• Moje konto
    Zaloguj się
Koszyk:
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!
Wpisz jakiego produktu szukasz
Blog
Rola gadżetów firmowych w kontakcie z klientem i gościem hotelowym

Rola gadżetów firmowych w kontakcie z klientem i gościem hotelowym

Gadżety reklamowe to jedna z najdłużej funkcjonujących form reklamy. Nietrudno zidentyfikować jej początki wywodzące się z tradycji obdarowywania, szczególnie tego sformalizowanego, gdzie podarunki miały podnosić prestiż zarówno obdarowanego jak i obdarowującego. Gadżety reklamowe spełniają jedno zasadnicze zadanie - budują wizerunek firmy czy instytucji w oczach klientów, gości, kontrahentów czy partnerów biznesowych. W dobie uprzemysłowienia gadżetów okazało się, że ich zindywidualizowany charakter oddziałuje często silniej na odbiorcę niż zmasowana reklama trafiająca do bezimiennego klienta.

 

Sieci hotelowe, a nawet nieduże, niezależne obiekty hotelowe czy pensjonaty to tego rodzaju przedsiębiorstwa, które zaczęły komunikować się z klientem za pomocą gadżetów na długo zanim trafiły one do szerokiej branży reklamowej. Kadra zarządzająca hotelem szybko zaakceptowała fakt, że nawet drobny gadżet reklamowy, który w hotelu może pełnić jednocześnie funkcję użytkową, buduje pozytywne relacje z gościem, rozpoznawalność danej marki, zaufanie do niej i lojalność.

 

Gadżety dla hoteli - dlaczego są ważne?

Dobrą praktyką promocyjną w przypadku hoteli jest stałe przypominanie gościom, gdzie nocują. Szyld reklamowy na elewacji czy elementy identyfikacji w lobby hotelowym to zdecydowanie za mało, szczególnie dla tych gości, którzy często podróżują. Zgodnie ze sztuką promocji gość hotelowy ani na chwilę nie powinien zapomnieć w jakim hotelu się znajduje. Funkcję utrzymania uwagi realizują wszelkie stałe elementy, ale też elementy ruchome, drobne często gadżety dla hoteli rozłożone równo na wszystkich ścieżkach komunikacyjnych. Ważną rolę identyfikującą spełniają wszelkie gadżety łazienkowe, ręczniki z emblematem hotelu, podróżne akcesoria higieniczne, szczoteczki podróżne czy piękne opakowania środków czystości.

 

W hotelowym pokoju sprawdzą się notesy ekologiczne z długopisem czy ołówkiem, wszelkie otwieracze do butelek, podkładki korkowe, czy teczki ofertowe w hotelach dla branży MICE. Wszystkie te przedmioty pełnią jednocześnie rolę użytkową, a część z nich z pewnością nie zostanie zdublowana przez klienta. Klient przyzwyczajony do systemu hotelowych gadżetów doskonale rozumie, że niektóre z tych przedmiotów może nie tylko użytkować, ale i zabrać ze sobą do używania podczas pobytu, w podróży i w domu. To obopólne zrozumienie zdecydowanie przedłuża okres obcowania z marką, pogłębia i utrwala funkcjonowanie marki w świadomości gościa hotelowego. To szalenie ważna funkcja, szczególnie dla sieci hotelowych, gadżety hotelowe w domu przypomną gościowi jak bardzo był zadowolony z pobytu w hotelu dokładnie w momencie, gdy będzie on planował kolejną podróż.

 

Potwierdzona skuteczność

Ocena skuteczności działań reklamowych w postaci identyfikacji na gadżetach reklamowych zostaje potwierdzona w branży reklamowej na poziomie ponad 70%. Ta wysoka wartość powoduje, że aktualnie ponad 80% firm korzysta nieprzerwanie z tego rodzaju promocji wizerunkowej. Fakt ten dodatkowo podkreśla działanie psychologiczne gadżetów w relacjach z klientem i gościem hotelowym oraz budowaniu pozytywnego wizerunku brandu w oczach gościa.

 

Jakie gadżety hotelowe mogą się Wam przydać?

W hotelu wbrew pozorom występuje znaczna część produktów z naszej oferty. Oczywiście nie każdy z nich jest koniecznością, ale spersonalizowane gadżety hotelowe z pewnością pozytywnie wpływają na wizerunek Twojego biznesu. Przechodząc jednak do sedna, znaczna część, czyli które z gadżetów? Śmiało możemy tutaj wymienić długopisy reklamowe, produkt chyba najbardziej kojarzony z gadżetami reklamowymi. Obok niego możemy wymienić notesy z logo hotelu, bo w hotelu zawsze znajdzie się coś do zanotowania. W samym pokoju na gościa mogą czekać kubki firmowe, ręczniki z haftowanym logo, czy podróżna szczoteczka w razie gdyby klient zapomniał swojej.