PRODUCENT GADŻETÓW REKLAMOWYCH | SZYBKI CZAS REALIZACJI | BEZPŁATNE DORADZTWO | 801-000-662
Gadżety reklamowe do biura – świetny i tani sposób na pozytywny wizerunek
Świat marketingu w ostatnim czasie bardzo się zmienił i ruszył do przodu. Powstało wiele nowych metod zwrócenia uwagi potencjalnych klientów, ocieplenia wizerunku firmy czy kreowania strategii komunikacji marki. Jest jednak coś co się nie zmieniło – gadżety reklamowe wciąż pozostają świetnym i uniwersalnym sposobem na promocję. Wśród nich prym wiodą gadżety dedykowane do biura, które mają sporo zastosowań. Mogą bowiem służyć naszym pracownikom w siedzibie firmy i rozwijać wśród nich poczucie prestiżu marki i budować przywiązanie. Pracownicy będą je także zabierać do domu i tam pamiętać o pracy, a także rozdawać znajomym czy przypadkowym przechodniom spotkanym na ulicy, w tramwaju czy autobusie, gdy ktoś na przykład zapyta „czy masz pożyczyć długopis?”.
Korzystnie wypadną także gdy naszą firmę odwiedzą goście – potencjalni klienci czy też kontrahenci. Warto więc mieć gadżety reklamowe oznakowane naszą marką, najlepiej przystępnie zapakowane w torebkę z brandingiem, aby wręczyć je wizytującym u nas w formie podarunku. Któż bowiem nie lubi prezentów? Ciężko znaleźć takie osoby, nawet jeśli chodzi o drobiazgi. A więc otrzymane od nas gratisy spowodują, że obdarowany będzie pozytywnie kojarzył naszą firmę, a te dobre emocje będą mu się przypominać za każdym razem, gdy skorzysta z otrzymanych od nas przedmiotów. To znacznie ociepli relacje na linii firma-klient.
6 klasycznych pomysłów na gadżety biurowe reklamowe
Najlepsze w gadżetach reklamowych do biura jest to, iż nie mają one sztywnych ram co do zakresu przedmiotów, które możemy tak określić. Zasady pracy w biurach w ostatnich latach bardzo ewoluowały, a więc i rzeczy, z których tam korzystamy się zmieniły.
Pomysł pierwszy: Długopisy z logo firmy
Niezależnie jaką firmą zarządzasz lub w jakiej pracujesz to rzecz niezbędna w każdym biurze i mimo postępującej informatyzacji nadal ponadczasowa. Kiedy musimy coś zanotować odruchowo po niego sięgamy więc nie ma obaw, że będzie leżał w szufladzie przez nikogo niezauważony. Doskonały także na prezent czy upominek dla Twoich klientów, co by o Tobie nigdy nie zapomnieli. Długopisy z logo firmy to świetny, praktyczny gadżet, który zawsze się przyda.
Pomysł drugi: Kubki firmowe
Nie spotkaliśmy się jeszcze z biurem, w którym nie byłoby miejsca na zrobienie sobie kawy czy herbaty. Nie spotkaliśmy się też z osobami, które nie ucieszyłyby się widząc kubki z logo firmy. Więc jest to też świetna forma prezentu. Z nadrukiem zawsze można zaszaleć, nikt nie powiedział, że to zawsze musi być logo Twojej firmy, ale może coś co zwróci uwagę i będzie kojarzyło się z nią. W każdym razie jest to fajny pomysł na gadżet biurowy.
Pomysł trzeci: Kalendarze
Spotkania, spotkania i jeszcze raz spotkania. Pracując w korporacjach czy nawet mniejszych firmach czy to związanych z księgowością czy z branżą reklamową spotkań jest naprawdę masa. Warto byłoby o nich pamiętać i o ile aplikacje w smartfonach się sprawdzają tak elektronika potrafi zawieść, a to co zapisane w twoim kalendarzu nigdy nie zniknie.
Pomysł czwarty: Notatniki i notesy
Pomysł ten nieco nawiązuje do poprzedniego, ale notować można wszystko. Nie koniecznie musi to być związane z konkretnym dniem (datą). W takiej sytuacji pomocne są notatniki reklamowe. Dostaniesz je w przeróżnych formatach, z długopisami w zestawie lub bez, ekologiczne lub w twardej oprawie. Możliwości jest naprawdę sporo, a taki personalizowany notatnik dla każdego z Twoich pracowników z pewnością ich ucieszy. Nawet nie chodzi o to czy są one koniecznie, ale w większości przypadków liczy się gest.
Pomysł piąty: Pendrive reklamowe
Może nie jest to pomysł związany stricte z gadżetami biurowymi reklamowymi co z ludźmi pracującymi w biurach. Często zdarza się, że bateria w naszym smartfonie od natłoku telefonów błyskawicznie schodzi. Później chwila natłoku, spotkanie u klienta, a my nie mamy baterii. W takiej sytuacji na ratunek przychodzą pendrive reklamowe, które w szybkim tempie naładują nam naszego smartfona, a na naszej głowie będzie jeden problem mniej.
Pomysł szósty: Smycze na klucze
Tutaj pomysł skierowany do większych korporacji gdzie ilość osób pracujących w biurze, a nawet biurowcu jest po prostu duża. Smycze z indentyfikatorami pomogą nam z rozpoznaniem konkretnych osób. Szczególnie pomocne będzie to dla nowo zatrudnionych pracowników, który z pewnością nie zdążyli poznać jeszcze wszystkich.
Tak naprawdę grupa przedmiotów z tej kategorii jest płynna i zależy od pomysłowości i chęci zamawiającego. Kto by jeszcze niedawno pomyślał, że gadżetem reklamowym do biura mogą być maseczki ochronne? A teraz coraz częściej są zamawiane przez firmy.