• Moje konto
    Zaloguj się
Koszyk:
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!
Wpisz jakiego produktu szukasz
Blog
Oprawa wszelkich eventów i wydarzeń w plenerze

Oprawa wszelkich eventów i wydarzeń w plenerze

Długie, ciepłe i letnie dni przyczyniają się do organizacji wielu eventów oraz festynów w plenerze, które cieszą się ogromną popularnością, przyciągając szeroką publiczność. Organizacja takiego wydarzenia wiąże się nie tylko z odpowiednią promocją wydarzenia, ale również należy zadbać o oprawę wizualną. Do strefy gastronomicznej idealnie sprawdzą się leżaki promocyjne, które pozwolą uczestnikom na chwilę odpoczynku. Leżak reklamowy ze starannie i idealnie odwzorowanym nadrukiem odpornym na warunki atmosferyczne to wygodny dodatek dla wszystkich wydarzeń organizowanych w plenerze. Ponadto wyposażenie swojego eventu w leżaki z nadrukiem logotypu uatrakcyjni wydarzenie.


Gadżetem reklamowym, który może zarówno pełnić funkcję promocyjną imprezy, jak i stanowić element oprawy wizualnej jest balon promocyjny. Największą zaletą balonów reklamowych jest ich widoczność — przyciągają wzrok i skupiają uwagę przechodniów. Poza tym, balony to nienachalny nośnik informacji i gadżet reklamowy, który nie atakuje potencjalnych uczestników swoim przekazem tak, jak ulotki. Balony z nadrukiem to niewielka, ale charakterystyczna inwestycja, która będzie cieszyć się zainteresowaniem, skutecznie promując dane wydarzenie.

 


Smycz reklamowa — praktyczny upominek reklamowy


Smycze reklamowe lub breloki promocyjne to świetna propozycja na upominki promocyjne dla uczestników wszelkich eventów. Drobne gadżety reklamowe mają wiele zalet — pochłaniają niewielki koszt, a są trwałe i przydatne do codziennego użytku. Smycz reklamowa z poliestru jest niezwykle odporna na zniszczenia, a naniesiony na nią logotyp doskonale promuje wydarzenie. Jako upominek promocyjny dla uczestników, smycze i breloki promocyjne mogą pomóc w realizacji celów promocyjnych. Gadżety reklamowe nie tylko wzbudzą poczucie przywiązania wśród uczestników, którzy chętniej wrócą na kolejny event, ale również pomagają w budowaniu świadomości i pozytywnego wizerunku marki.